Sunday, June 30, 2013

Współpraca z Firmoo

Tititititititititiii ♥ Cześć moje kochane robaczki 
Dziś przyszłam do Was z postem dotyczącym mojej współpracy z Firmoo, postaram się przybliżyć ją i zrecenzować otrzymane okulary. Byłam bardzo zszokowana kiedy otrzymałam e-mail od tej firmy, że chcą nawiązać ze mną współpracę, było to miłe zaskoczenie. Po uzgodnieniu wszystkich warunków wybrałam okulary i niemal następnego dnia je dostałam, przesyłka jest ekspresowa. Oczywiście otrzymałam możliwość wyboru różnych filtrów ( ludzie którzy mają wadę wzroku mogą tam dobrać okulary idealne dla siebie, to na prawdę duże udogodnienie). 


Pomijając fakt, że okulary były w kopercie z 'bąbelkami' były jeszcze zapakowane w plastikowe pudełeczka i owinięte ściereczką do ich czyszczenia, która mi bardzo się przydaje bo jakoś wiecznie mam 'wypalcowane' szkła :)  Dzięki temu podczas podróży nic im się nie stało, nie były zarysowane ani nic. Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć jakie motywy wybrałam, mi bardziej podobają się te w panterkę, ale tamte też są super. A Wam które bardziej przypadły do gustu ?:)


Dobra okazja do słit fotek hahaha ! Jejuu uwielbiam te okulary, zazwyczaj miałam problem, że spadały mi z nosa albo coś się z nimi działo, a te mimo tego, że już nie raz mi upadły ( taka już moja uroda, wiecznie mi coś z rąk wypada ) nic im nie jest ! ( tfu,tfu,tfu!).



♥ Spójrzcie na te urocze kokardki ! Moim zdaniem taki prosty akcent fajnie urozmaica te okulary, wyglądają tak dziewczęco. Taki mały, słodki akcent.Wydaje mi się, że gdyby nie te kokardki te czarne okulary byłyby nudne, a tak wyglądają zupełnie inaczej. 
♥ Dodatkowo do okularów dostałam futerał w którym codziennie noszę okulary. 




Jeszcze kilka zdjęć w okularach. Nie wiem czemu nie zrobiłam zdjęć w tych czarnych ale myślę, że będzie jeszcze ku temu okazja. Jeśli nie macie okularów a szukacie jakiś fajnych to na prawdę polecam wam te, które opisałam. Jak wam się podobają ? A może macie coś ze strony Firmoo ? :) ( Koszula jest ze strony www.udobuy.com/ )

11 comments:

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥